onsdag 21. juli 2010

KKMN i Trondheim 3 og 4 juli

På tordag kom Linn og Miu oppover, og fredag ettermiddag startet vi kjøreturen med retning Trondheim. I bilen var da jeg, Linn, Miu og Crispen. Mango ble desverre ikke med ettersom midlertidig ikke var kommet på henne enda.
Miu syns ikke det var noe kjekt å kjøre bil, så etter en time så bestemte vi å la Crispen være i samme bur som henne (takk å pris det var Crispen jeg hadde med!), og da roet hun seg, og bilturen kunne fortsette uten den såre, fornærmede mjauingen.
Vi ankom Trondheim kl 19.30, fant hotellet vårt, fikk kattene på plass og gikk får å få litt mat i kroppen. Presis kl 8 neste morgen var vi i hallen, klar for å henge opp burpynt og ordne kattene for dagen. Det skulle vise seg å bli en lang dag...

Crispen skulle til Albert Kurkowski, en dommer jeg har vært hos en gang tidligere i Sverige, og jeg var spent. Crispen stilte i skikkelig bikini-pels, og hun har mistet mye vekt (som hun gjør hver sommer, det er jo så mye spennende som flakser ute som skal jaktes på!). Han likte henne veldig godt, hun fikk sitt cert og dermed Premier-tittel og han nominerte henne. I panelet fikk hun 2 stemmer, resten gikk til IP/CH S* Strandraggis Cinderella (Rag a 03 21) eier Christina og Jonas Igasto. Gratulerer!
Miu var lørdag hos Lene Glem og fikk en veldig fin bedømming. Hun ble Biv-total og nominert. I panelet fikk hun 2 stemmer.

Lørdagskvelden var vi ute å spiste med "raggisfolket", og søndag morgen var vi igjen tilbake i hallen. Crispen skulle søndag til Lene Glem, og hun sa (jeg siterer på norsk):" Jeg elsker at en kan se på flere meters avstand at det er en ragdoll!" Hun likte henne så godt at Crispen ble nominert! I panelet gikk det som lørdag; 2 stemmer til Crispen, resten til Cinderella! Så absolutt fortjent, jeg hadde jo aldri trodd Crispen skulle bli nominert, og iallefall ikke at hun skulle få stemmer så hårløs og tynn som hun er!
Miu var søndag hos Anne-Gro Edstrøm, og hun tok seg god tid med henne. Hun likte veldig godt hode og pelsen hennes "perfekt sibirpels" sa hun om henne, og hun ble biv-total og nominert. I panelet fikk hun 2 stemmer mens vinneren fikk 3. Ikke værst ;)


Miu oppe hos Anne Gro på søndag





Linn og Miu


Jeg med Miu oppe til nominering. Og nominert ble hun!



Miu i panelet søndagen. Her beundret av (f.v) Lene Glem, Carl Ch. Gulset og Anne Gro Edstrøm.





Karen med vakre IC (N)Diadem's Ducky som ble BIS begge dager! Gratulerer så mye!



Etter utstillingen var det bare å pakke alt i bilen og starte på kjøreturen hjem. Vi var vel hjemme ca kl 01, trøtte og slitne alle sammen etter en koselig helg i Trondheim!

Ingen kommentarer: