tirsdag 7. september 2010

Ergorapido -til bruk hver dag!

Jeg har lenge ønsket meg en støvsuger som var lett å bare ta tak i for å støvsuge opp kattesand fra gulvet på katterommet. Det var så tungt å løfte den store ut fra skapet i gangen hver bidige dag, så den ble til stor ergelse aldri satt på plass igjen etter bruk, men stod klar i gangen. Nå tilslutt var jeg lei, og gikk innom Elkjøp for å finne en liten håndstøvsuger for å bruke. Der kom jeg over noe enda bedre! En Ergorapido!

En Ergorapido er en 2-in-1 støvsuger. Den har det lange skaftet som en bruker på gulvet, også kan en ta av ministøvsugeren for å støvsuge bord og benker! Den går på batteri, en setter den bare i ladderen etter bruk, så er den klar til neste økt. Her må da ikke folk overvurdere den: Det ER en ministøvsuger på langt skaft, så sugeevnen er ikke all verden, en skal ikke tro den gjør en super jobb på langhårs-tepper, men den gjør jobben sin der jeg ønsker det mest: På katterommet for å få opp sanden fra gulvet! Det fungerer den bra til, og det var der jeg ønsket det :)

Min er i lilla, da alt annet på mitt katterom er lilla!






Ingen kommentarer: