søndag 29. november 2009

Amanda og Crispen høsten 2009

Ja, høsten er alt forbi og det er nå 1. søndag i advent, men jeg bare må vise bilder av Amanda og Crispen tatt for en liten stund siden. De har begge forrandret seg mye på kort tid.
Amanda har vokst seg stor (eller større?), og jeg er godt fornøyd med henne. Eneste minuset jeg kan se pr idag er at jeg ønsker mer lengde i kroppen, samt lengre hale. Men alt i alt er hun veldig i harmoni med seg selv til å være 10 måneder gammel. Hun hadde i en periode litt lite hode forhold til kroppen, men det har vokst seg til nå. Honey, hennes mor var akkurat likedan i den alderen, så jeg var aldri bekymret.

Amanda 10 måneder gammel:





Crispen har forrandret seg veldig mye etter hun ble kastrert. Hun er nå mye roligere enn tidligere, har mer tid til kos og oppmerksomhet (noe hun elsker, denne lille divaen!), og har for første gang begynt å anlegge vinterpels! Hun har tidligere år aldri fått skikkelig "manke", så vi ble sjokkert når vi oppdaget hun begynte å få løvekrage slik som de andre!
Hun har breddet seg mer i kroppen etter hun ble kastrert og fått mer tyngde (spiser heldigvis bedre også, det hadde hun jo aldri tid til før).

Se hvor flott hun har blitt:



Bildet er tatt for ca 3 uker siden, og hun er enda flottere idag!
Så får vi bare håpe Crispen sin vinterpels er like "vedlikeholdsfri" som "helårspelsen" hun har hatt tidligere, dette er nemlig katten en slipper å bade annet enn til utstilling (og igrunn ikke da heller, men en vil jo være på den sikre siden!). Hun har ikke blitt stilt ut i år, så det sier noe om antall ganger hun har badet i år... *kremt*
Og når vi snakker om utstilling, hvorfor i verden har jeg ikke meldt henne på Adelkatten?! Jeg skjønner virkelig ikke hvor tankene mine har vært... Utrolig synd å ikke få stille henne nå som hun er i så god kondisjon!

Ingen kommentarer: